?

Log in

No account? Create an account
Kittens +  Grenade

Not fun

'kay... Watering and trimming the garden just left me totally exhausted and kinda out of breath. I know I'm out of shape - this is not a function of that. This is not normal tired. Something in my system is vera unhappy, and if I'm not mistaken, it's in my respiratory system.

If this ain't better in a few days, I'm going to the doc.

Aw CRAP - Got up too late to get to the post office and apply for passport. Damn damn damn...

I should have enough time for processing if I apply next weekend.... if not, I can shell out for expedited processing. I'd try to maybe get up early and go to the office before work, but with this virus or whatever the hell bringing me down, I don't think I can afford the extra activity and loss of sleep.

*headdesk*

I'm gonna go curl up in front of the Sci-Fi bad weather marathon and untangle my hair.

Comments

Well Bob says that with expedite processing a passport takes no time at all. Otherwise the normal route takes weeks. Since I have never gotten one, this seems like a hassle.
Kinda necessary to go to England for Yule, tho. n_n Fortunately, this is Xmas we're talking about, so I have time.